Bu Blogda Ara

Sayfalar

19 Ocak 2017 Perşembe

Sephora İndiriminden Ne Alınır?

Herkese Merhaba,
Hepinizin mailinize, cep telefonu mesajınıza gelmiştir ya da hiç olmadı gazete, açıkhava ilanlarında görmüşsünüzdür : Sephora'nın kış sezonu için büyük indirimi 13-29 Ocak 2017 tarihleri arasında gerçekleşiyor. Made in Sephora markalı far, ruj ve maskaralardaki büyük indirimin haricinde seçili ürün ve markalarda da %70'e varan indirim ilan edildi. Ben de size benim severek kullandığım bazı Sephora markalı ürünleri tanıtmak istedim. Bunların ilki Sephora'nın çift fazlı suya dayanıklı makyaj temizleyicisi..

Mavi / beyaz çift fazından etkili faydalanmak için her kullanım öncesi mutlaka çalkalanmalı. Yağlı olması sayesinde suya dayanıklı makyajı gözünüzü yakmadan pamukla çıkarabilirsiniz. Ben hiç sıkıntı yaşamadım. Kontakt lens kullananlar ve hassas gözler için de öneriliyor. Makyajı çıkardığınıza da emin oluyorsunuz, hiç kalıntı bırakmıyor. Paraben, sülfat, fitilat içermiyor. Flavonoidler (güçlü antioksidan özellikleri ile irritasyonu azaltmaya yarayan bitkisel bileşenler) ve zeytin ağacı özlerinden oluşan kirpik güçlendirici komplekse de sahip. Yani kirpik döktüğüne şahit olmadım, aksine kirpiklerime faydası oldu diyebilirim. Kullanım sonrasında cildinizde yumuşak bir sonuç bırakıyor ki bu da formülünde kullanılan HydroSeen+ olarak adlandırılan yine bitkisel kökenli bileşeninden kaynaklanıyor. Kısacası temizliğin yanında biraz da bakım yapmış oluyorsunuz.

Sephora'dan kullandığım bir diğer başarılı ürün ise son yıllarda kullanmayı çok sevdiğimiz uzun süre kalıcı rujlara özel bu temizleyici. Ben bunu başka bir dayanıklı ruju alırken çıkarması rahat olsun diye almıştım. Hakikaten çift fazlı temizleyicilerden daha da kolay bir şekilde ruju çıkarabiliyorsunuz. Çok az bir ürünü pamuğa alıp dudakta bekletiyorum, rengi ciltte bırakmadan, fazla ovuşturmaya gerek kalmadan ruju çıkarabiliyorum. Tek eksisi fiyatına göre gramajının az oluşu, bu indirim döneminde indirime girer mi bilmem ama eğer indirimde bulursanız deneyebilirsiniz..
Sephora'dan kullandığım tekli farlardan da memnun kalmıştım. Ancak indirime düşen paletini görürseniz denemeden almayın derim, çünkü ben bir paletini alıp beğenmemiştim.. Benim bu indirim için önerebileceklerim bunlardı. Siz Sephora markasına ait hangi ürünlerden memnunsunuz? Bu indirimde ne almayı düşünüyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın