Bu Blogda Ara

Sayfalar

25 Aralık 2016 Pazar

2016 Biterken 2017 Dileklerim

Herkese Merhaba, 
2017 yılına girmemize sayılı günler kala gelin 2016 yılının hem kendim hem de ülkemiz için kısa bir muhasebesini yapalım. Ben bu yıl ülkemizde yaşanan olumsuz olayları hatırlatıp sizi sıkmak istemiyorum. Bu yazı bir moral yazısı olacak, bardağın dolu tarafını gösterip biraz Polyannacılık oynayacağız birlikte. Başlayalım mı?

Herşeyden önce bu yıl 1 yaş daha büyüdük. Şimdi "Hadi Seda her sene büyümüyor muyuz zaten saçmalama!" dediğinizi duyar gibiyim. Bakın dikkat edin "yaşlandık" demiyorum "büyüdük" diyorum. Çünkü bu yıl yaşlımız, gencimiz o kadar çok olayla, hareketli gündemle karşı karşıya kaldı ki tüm bu yaşadıklarımız bizi olaylar karşısındaki tutumlarımızı, hem kendi bakış açımızdan hem de karşımızdaki insanın bakış açısından görüp değerlendirme algımızı geliştirdi. Tok açın halinden anladı, su da yolunu buldu! Şaka bir yana bloğu açarken sadece kozmetik, güzellik yazarım, ince işlere girmem demiştim ya nafile bakın büyüdüğümü şimdi ben de daha iyi anlıyorum..
Evet bu yazı moral yazısı olacak dedim, peki başka ne oldu derseniz ailemde 2 sevdiğim kardeşim yuva kurmaya karar verdi. Onları zorlu bir süreç bekliyor. Bekarlık iyidir, güzeldir de geç evlenenler bilir, keşke daha önce hayatımı kursaydım, çocuk sahibi olmak da olamamak da ayrı bir bilinmeyenli denkleme dönüştü dersiniz. Yine de hayal artık bunlar diyip vazgeçmiş kalpler, işte böyle bir bakıyorsunuz kendi dengini buluveriyor. Öyleyse ilk 2017 dileğimi iletmemin yeri geldi: Allah herkese gönlüne göre versin, zorluklara birlikte göğüs gerebileceğiniz, bir yastıkta kocayacağınız evlilik sözü alın bu yıl !
Geçen seneden hormon yüklemelerim sonucu gelen kilolar ve alt üst olan vücut dengemin, diyet ve hafif egzersizlerle üstesinden geldiğimi düşünüyorum. Düşünüyorum diyorum, biz bayanların bu konuda beklentileri her zaman yüksek olur. Verilecek kilolar, atılacak adımlar, alınacak vitaminler hiç bitmez yalan mı? Oysa ki benim gibi beklentinizi "Kilo verdim ama kilom şuna inmiyorsa vardır bir hikmet" ya da "Bugün şu kadar yürüdüm ama galiba zorladım kendimi kalçam tutuldu." çıkarımlarıyla makul düzeyde tutarsanız, ne kendiniz üzülürsünüz, ne de etrafınızdakileri bunaltırsınız..
O kadar yazdık da bir gram kozmetikten, güzellikten bahsetmedik! Ülkemize gelen markalar kadar gidenler de oldu bu yıl. NYX, Kıko, W7'ye merhaba derken, Douglas'a, C&A'ya elveda dedik.. İnstegram satış hesapları ciddi bir müşteri kitlesi edindi. Kozmetik müşterisi kredi kartı taksitlerinin iptaliyle de birlikte biraz daha bilinçlendi, Sephora'dan testerını isterken sıkılmadı, Benim birikmiş puanım var mı? Hediyesi varmış ama bunun? diyip mağaza görevlilerine görev ve sorumluluklarını hatırlattı. Yetmedi kötü tavır gördükleri mağazadan ayağını kesti. Bu toplumsal tüketici bilinçlenmesi batıda çok daha önceden başlamışken bu yıl ülkemizde de hissedilir bir şekilde bu alanda da "büyüdük".
Dostlar biliyorum Polyannacılık oynamak için fazlasıyla büyüdük, içimizdeki çocuk şu savaş dünyasında belki de çoktan öldü. Ama yine de hayata her yeni güne başlarken yeniden sarılacak nedenler bulup çıkarmazsanız takvimler ne kadar değişirse değişsin aynı ruh haline kendinizi mahkum edersiniz. 2017 yılına girerken en büyük dileğim işte bu bilinci edinip sizi geliştiren sizi mutlu eden şeyleri elde etme, edinemeseniz bile içinizde yaşatma arzusu duyabilmeniz..
2017 yılından dileklerim : Yurtdışına seyahat etmek, daha fazla sportif olabilmek, açtığım bu bloğu sizlerin katkılarıyla daha güzel yerlere taşıyabilmek, bulunduğumuz coğrafyada biraz olsun barış ve huzura kavuşabilmek.
Not: Bu yazı hazırlandıktan sonra bir patlama, bir suikast yaşandı ama umut ve dileklerimden vazgeçmeyeceğim.
Sizin 2016'dan güzel anılarınız var mıydı? 2017 yılı dilekleriniz neler? Paylaşırsanız sevinirim..
Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın