Bu Blogda Ara

31 Ekim 2017 Salı

Miniso Kanyon'dan ilk alışverişim

Herkese Merhaba,
Şubat ayı başında Türkiye'deki 2. mağazasını açan Japon perakende markası Miniso'dan ilk alışverişimi ne yazık ki yeni  yayınlayabiliyorum. Miniso'nun ilk mağazası iş yerime yakın olan Kanyon alışveriş merkezindeymiş. Ben de bir öğle tatilinde gidip geldim.

13 Eylül 2017 Çarşamba

Helsinki / Tallin Notları-3

28 Nisan 2017 Cuma
Bugün eşimin kongresinin ilk günü.. O yüzden sabah kahvaltımızı, dün Kammpi'den aldığımız ve şu yazımda bahsettiğim meşhur reçelli çörekleri eşliğinde yapıp kongre oteline gittik. Meğer eşimin soyadını yanlış yazmışlar, düzeltmek yerine ismini çıkarmışlar. Eşim bunun düzeltilmesi için uğraşırken ben de oteldeki bedava internette oyalandım. Eşimin üniversiteden arkadaşları ile biraz sohbet edip çıktık. İlk önce Senato Meydanı ve hemen arkasındaki katedrale gittik.

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Kullanılan / Biten Yüz Kremlerim

Herkese Merhaba,
Kozmetikte cilt bakımı son zamanlarda makyajdan daha fazla ilgi duyduğum bir konu. Ancak çok paralar harcamadan, kalitesini bildiğim markalardan krem edinebilmem bazen tester ürünlerle mümkün olabiliyor. Belki az miktarda ürün denesem de bir fikir sahibi olabiliyorum. İşte bu ve kendi alıp kullandığım birkaç kremle ilgili kıştan beri oluşan fikirlerimi sizinle paylaşmak istedim. Hadi başlayalım o zaman!

23 Haziran 2017 Cuma

Helsinki / Tallinn Notları - 2

Herkese Merhaba,
Helsinki / Tallinn yazı dizisinin 2. bölümü ile karşınızdayım. Artık yavaş yavaş Helsinki'yi tanımaya başladığımız 2. günde nerelere gittik, neler yaptık kaldığım yerden anlatayım.

16 Haziran 2017 Cuma

Yeni Limited Edition Rival De Loop Beauty Code Makyaj Serisi

Herkese Merhaba,
Benim gibi bir Rossmannseverin (Türkçe'ye yeni bir tabir kazandırdım bravo bana) nerdeyse her hafta gidip de bir limited edition -pardon Türkçe yazalım "sınırlı sayıda"- Rossmann kozmetiği alamamış bir garip olduğunu bilmiyordunuz değil mi? Ama ilk defa hafta içi bir iş çıkışı yolum düşünce şansımı Üsküdar Rossmann'da deneyim dedim ve bakın neler aldım 💓💓💓

8 Haziran 2017 Perşembe

Yves Rocher Couleurs Nature Flawless Finish Fluid Fondöten

Herkese Merhaba,
Yves Rocher'in kusursuz cilt vaat eden 14 saate kadar kalıcı Couleurs Nature fondöteni bu haftaki inceleme konumuz.. Bir indirim döneminde karma ciltlilere önerilen bu fondöteni uzun süredir kullanıyorum ve artık size de yorumlayabilirim.

1 Haziran 2017 Perşembe

Yaza nasıl hazırlanalım?

Herkese Merhaba,
Yaza merhaba dediğimiz şu günlerde çoğumuz tatil hazırlıklarına başladı, ben de size genel olarak bir yaza hazırlık listesi çıkardım, benim unuttuğum varsa sona yorum olarak siz de madde ekleyebilirsiniz 😉
                                                               Desiglitters.com'dan alıntıdır.

24 Mayıs 2017 Çarşamba

Helsinki / Tallinn Gezi Notları- 1

Herkese Merhaba,
Beni instegramda takip edenler görmüştür, 26 Nisan - 1 Mayıs tarihleri arasında eşimin kongresi için Helsinki'deydik. Günübirliğine de Tallinn'i görme fırsatı bulduk. Size tarih akışıyla nasıl bir yolculuk oldu, neler yaptık bölüm bölüm anlatmak daha güzel olur diye düşündüm. Size şuradaki yazımda anlattığım planlarımın bir kısmı gerçekleşmese de memnun kaldığım seyahatten izlenimlerimi anlatmaya başlayayım..